niedziela, 8 maja 2011


Dobra.. Ładne są niektóre ubrania,
ale te wiewiórki to po co?
Albo jak ja widzę te bransoletki o.O
Ręce opadają. Dałabym 3/5 ;O
Hmm.. Noo co by tu powiedzieć..
Zrobiłam i tyle. dodoWOPLK
możesz napisać na ile to ocenisz 
;) Liczę na to, że Ci się podoba!!


piątek, 6 maja 2011

                Metamorfoza dodaWOPLK             


Powiem, że jest ładnie, ale nie jest to
najlepsza stylizacja na świecie,dlatego,
że jest niepotrzebna łezka w oku i troszkę
pasemki. Dlatego ja dałabym 4/5 :)


Nie wiem czy jest bardziej ładne
czy brzydkie.. Według mnie ładniejsze.
A ty dodoWOPLK jak ocenisz
swoją metamorfozę?

poniedziałek, 2 maja 2011

Witam was! Chciałam powiedzieć, że szukam jeszcze jednej redaktorki do tego bloga. Zapraszam. Zgłaszać można się w mojej kg (księdze gości).

środa, 27 kwietnia 2011

Nowa Funkcja FASHION SPIN.

Admin rozesłał wiadomość o funkcji FASHION SPIN. No jak już wiemy to wiadomo że to jest na telefon. Tak jak tam pisze , kto będzie miał tą funkcje dostanie nowe ciuchy , mam obrazek do nich ale to pokaże zaraz. 

Jak już z pewnością wiecie, na dole pod naszymi " przyjaciółmi" jest taki obrazek : 









A więc świadczy to o tym że funkcja FASHION SPIN, jest dostępna niestety tylko na iPhone ; ( 
Mnie niestety to nie dotyczy bo nie mam . 

A teraz ciuchy które Admin daje za ściągnięcie funkcji . 

Szczerze mówiąc nic tutaj niema ciekawego, noo może nawet są fajne te baleriny , ale tylko to. 

Aaa i tutaj wiadomość od Admina : 


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjJvRy6d1dJu6wm0CmXzBpopE-SLl41mBnweGFf627d0MTFXMtIls0NL5xliHGALzBSTzmEB5x5uZRXCovKfJxNaiCjrfoUkFH3ze8uUHwj_oo_W-6Moo6AaE4A9yD5KUNI08GkNuJn91A/s1600/nowe+funkcje+do+fashion+spin.bmp


No a wy, macie iPhone ? Jak tak to robicie funkcje ? 


Nowa lalka na Stardoll ;D











Aimee Teegarden (ur. 10 października 1989) amerykański aktorka. Jest najbardziej znana z roli Jenny Randall w horrorze Krzyk 4 .


File:Aimee Teegarden at the 2008 Tribeca Film Festival.JPG

wtorek, 26 kwietnia 2011

Darmowa koszulka i różyczka.



ABY OTRZYMAĆ KOSZULKĘ


1. Wejdź na  proxy-it.stardoll-blog.de
2. Wklej w okienko http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=1209
3. Zaloguj sie na stardoll.


ABY OTRZYMAĆ RÓŻYCZKĘ


1. Wejdź na proxy-it.stardoll-blog.de
2. Wklej w okienko  http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=1209
3. Zaloguj się na Stardoll. 

4. Kliknij ENTER COMPETITION



Matamorfoza mrowkalool

Przed : 


Szczerze ? Strasznie,strasznie nudno wyglądasz jak na osobe z ss.
Masz przeciesz dużo kosmetyków. Czemu nie używasz ich ? 
Zacznij , zacznij  :D 

 Plusy :
1. Usta, śliczne.
Minusy:
1.Włosy
2.Brak kosmetyków.

Nuuuuudaaa. 



Po :

Jestem z siebie niebiańsko zadowolona.
Tera to wyglądasz prześlicznie . 
I na pewno dziewczęco. Proszę Cię !!
Dostosuj sie do tego obrazkaa. 
Wielka, olbrzymia różnica : D 










Przed : 
aaaaaaaa, dziewczynoooooo , tutaj to wieje totalną nudą...
jezuuuu , zwykły strój , jejuu . to co przygorowałąm jest o wiele,wiele fajniejsze niż too ..

Plusy:
1.  brak
Minusy:
1.Cały strój.








Przed :

O wiele,wiele lepiej .
To ma to coś : D
I na pewno nie jest to nudne..
Wiesz jakoś nie widziałam u ciebie dużo ciuchów, z pewnością masz wszystkie w schowku. Ale tak czy siak udało mi się coś zrobić : D










Pozdrawiam Cię Serdecznie  ( ps, od dziś będę używać skrótów PCS albo PWS czyli-Pozdrawiam Cię Serdecznie i Pozdrawiam Was Serdecznie ) .

Psssss. Dodaj nas do obserwatorów.