wtorek, 26 kwietnia 2011

Matamorfoza mrowkalool

Przed : 


Szczerze ? Strasznie,strasznie nudno wyglądasz jak na osobe z ss.
Masz przeciesz dużo kosmetyków. Czemu nie używasz ich ? 
Zacznij , zacznij  :D 

 Plusy :
1. Usta, śliczne.
Minusy:
1.Włosy
2.Brak kosmetyków.

Nuuuuudaaa. 



Po :

Jestem z siebie niebiańsko zadowolona.
Tera to wyglądasz prześlicznie . 
I na pewno dziewczęco. Proszę Cię !!
Dostosuj sie do tego obrazkaa. 
Wielka, olbrzymia różnica : D 










Przed : 
aaaaaaaa, dziewczynoooooo , tutaj to wieje totalną nudą...
jezuuuu , zwykły strój , jejuu . to co przygorowałąm jest o wiele,wiele fajniejsze niż too ..

Plusy:
1.  brak
Minusy:
1.Cały strój.








Przed :

O wiele,wiele lepiej .
To ma to coś : D
I na pewno nie jest to nudne..
Wiesz jakoś nie widziałam u ciebie dużo ciuchów, z pewnością masz wszystkie w schowku. Ale tak czy siak udało mi się coś zrobić : D










Pozdrawiam Cię Serdecznie  ( ps, od dziś będę używać skrótów PCS albo PWS czyli-Pozdrawiam Cię Serdecznie i Pozdrawiam Was Serdecznie ) .

Psssss. Dodaj nas do obserwatorów.

                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz