Powiem, że jest ładnie, ale nie jest to
najlepsza stylizacja na świecie,dlatego,
że jest niepotrzebna łezka w oku i troszkę
pasemki. Dlatego ja dałabym 4/5 :)
Nie wiem czy jest bardziej ładne
czy brzydkie.. Według mnie ładniejsze.
A ty dodoWOPLK jak ocenisz
swoją metamorfozę?


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz