niedziela, 8 maja 2011


Dobra.. Ładne są niektóre ubrania,
ale te wiewiórki to po co?
Albo jak ja widzę te bransoletki o.O
Ręce opadają. Dałabym 3/5 ;O
Hmm.. Noo co by tu powiedzieć..
Zrobiłam i tyle. dodoWOPLK
możesz napisać na ile to ocenisz 
;) Liczę na to, że Ci się podoba!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz