niedziela, 8 maja 2011


Dobra.. Ładne są niektóre ubrania,
ale te wiewiórki to po co?
Albo jak ja widzę te bransoletki o.O
Ręce opadają. Dałabym 3/5 ;O
Hmm.. Noo co by tu powiedzieć..
Zrobiłam i tyle. dodoWOPLK
możesz napisać na ile to ocenisz 
;) Liczę na to, że Ci się podoba!!


piątek, 6 maja 2011

                Metamorfoza dodaWOPLK             


Powiem, że jest ładnie, ale nie jest to
najlepsza stylizacja na świecie,dlatego,
że jest niepotrzebna łezka w oku i troszkę
pasemki. Dlatego ja dałabym 4/5 :)


Nie wiem czy jest bardziej ładne
czy brzydkie.. Według mnie ładniejsze.
A ty dodoWOPLK jak ocenisz
swoją metamorfozę?

poniedziałek, 2 maja 2011

Witam was! Chciałam powiedzieć, że szukam jeszcze jednej redaktorki do tego bloga. Zapraszam. Zgłaszać można się w mojej kg (księdze gości).