poniedziałek, 14 marca 2011

Amoje Adzieło

Tak.. Nazywa się: Amoje Adzieło.
Myślę, że się podoba.?.
Włożyłam w to dużo roboty.!.
Ale już koniec.. Huuh..;D
I jak.?. Podoba się.?.

wtorek, 8 marca 2011

 Metamorfoza
klarusia4







Jest ładnie chociaż coś mi tu nie pasuje..;]
No ale cóż każdy ma swój styl..;))
I powiem, że nie pasują mi tu te oczy
ale reszta jest doskonała! ; D









Sweet ;* Wyszło mi to niebiańsko ;D
Oczy są na niebiesko+trochę kremowego LUXA
policzka zaróżowione i usta pomalowane ;)
A i te super włoski ;DDD

sobota, 5 marca 2011

TO OGNISKO BĘDZIE OZNAKOM NASZEGO BLOGA :} I ZAWSZE PO KILKU POSTACH BĘDĘ WAM DAWAĆ ZDJĘCIE TEGO OGNICHAAA ;DD
Chciałam powiedzieć, że potrzebuje pomocy do bloga i szukam redaktorki  :) Zgłaszajcie sie pod tym postem lub u mnie w kg :) ciastkopl

piątek, 4 marca 2011

 Metamorfoza CaraMia_xD

Jest b. ładnie ;** Piepszyk jest w dobrym miejscu ale mógł być
w lepszym ;) Teraz cos o makijażu ;)) Oczy są bardzo ładnie
pomalowane a usta mają ładny kolorek ;]
Ale zabardzo nie lubie tych włosów ale tutaj one ślicznie wyglądają

       
Jeea! Hehe chciałam powiedzieć znowu siemaaa ;D
Dobra przejdźmy do rzeczy..;]] Włoski zrobiłam takie
bo tak jakoś mi do cb pasująąą ;))
A oczy na fioletowo, kremowo i szaro ^.^
Myślę, że te kolczyki i usta do tego pasują :)



czwartek, 3 marca 2011


                                                             METAMORFOZA     
                              MISS_AGACIA222      

             




Jest ładnie ale nie pasuje tu kolor ust i opaska..;O Lecz oczy i włoski są sweciarskie ;D Lecz do koloru włosów skóra trochę nie pasuje. Nie jest ochydnie ;] Jest wręcz cudownie ;) Nie zabardzo tu pasuje wszystko ale jakoś podoba mi się to ;]]








               


 



Jest ładnie a szczególnie ta gwiazdka na oku ;D 
Myślę, że nadaje ona szczególnego podziwu. Jeżeli myślisz, że mi nie wyszło proszę o szczerość :)

środa, 2 marca 2011

                          METAMORFOZA 
              GochaKc...





Myślę, że jest bardzo ładnie ;] Chociaż tego nosa nie lubie kolor ust i oczy które są ładnie pomalowane dają efekt :)




 











Wydaje mi się, że ładnie zrobiłam..;} A dałam do oczek trochę białego, trochę niebieskiego i fioletowego. Dałam rzęsy i te supperaśne włoski ;)) A usta są maznięte błyszczykieeeem i czerwoną szmineczką ;D I jak??








No a więc oczy pomalowałam na czarno-brązowo czerwonawy i niebieski. Dałam te sweciarskie włoski i kokardkę. Nie zapominając o pasemce i ustach to pasemka mają różowy i szary kolorek a usta zrobiłam białym a potem czerwonym :) Piepszyk dałam pod oczko bo tak jest ładnie :]
METAMORFOZA FOCZKA_0122






Jest łladnie ;] Ale skkóra jest trochę za ciemna ;]
Mimo to ładne ale ten nos :{ Nie lubię go dlatego
trochę ją ulepszymy :D

Robię metamorfozy. To ogłoszenie. Metk ibez hasla

Hej wam na począttek powiem wam, że będę robić metamorfozy na moim bloogu. I myślę, że spodoba on wam się :)